top of page
Apotheek Val-Meer

Jaarlijkse kortingsdag Cent Pur Cent

  • Foto van schrijver: Talitha Claes
    Talitha Claes
  • 13 sep 2024
  • 1 minuten om te lezen

Noteer vrijdag 4 oktober alvast in je agenda met grote rosé gouden letters! Op die dag vieren we namelijk de GROTE jaarlijkse kortingsdag van Cent Pur Cent: Gl’Amour Toujours! 

Wat mag je verwachten? 

  • Bij aankoop van min. 2 producten (min. 50 euro): 20% korting

  • Bij aankoop van 6 producten (min. 75 euro): Een GRATIS Crème de la Crème Lila oogschaduw + 20% korting

  • Bij aankoop van 12 producten (min. 150 euro): Een GRATIS Crème de la Crème Lila oogschaduw én GRATIS Contour Glamour palette Peach + 20% korting


Maak op voorhand alvast een lijstje klaar met al jouw favorieten, je kan hiervoor een foldertje komen afhalen bij ons in de apotheek. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jouw producten gereserveerd klaar staan op deze grote dag.

Hulp nodig bij het samenstellen van jouw lijstje? Spring gerust eens binnen, wij helpen je met plezier! 

Het belooft een dag te worden die volledig draait om chic en charme met fantastische kortingen en sprankelende cadeautjes!

De apotheek wordt omgetoverd in Parijse glamour en je wordt ondergedompeld in de wereld van “Gl’Amour Toujours”


Iedereen welkom! 💜


ree

 
 
 

1 opmerking


Guest
14 aug

De Kunst van Beauty-Rituelen Bewaren

Net zoals deze kortingsdag een speciaal moment markeert, hebben schoonheidsproducten vaak emotionele waarde die verder gaat dan hun functie. Vintage sieradendozen spelen hierin een cruciale rol - ze transformeren dagelijkse routine in ritueel. Historisch gezien gebruikten aristocraten al in de 16de eeuw speciale dozen om hun kostbare beautycollecties te bewaren.


De Psychologie Achter Schoonheidstrends: Waarom Kortingsdagen Zo Succesvol Zijn

 Deze kortingsdag van Cent Pur Cent illustreert perfect hoe beauty-merken inspelen op consumentengedrag. Onderzoek toont aan dat tijdelijke aanbiedingen een gevoel van urgentie creëren, waarbij onze hersenen dopamine vrijgeven bij het vooruitzicht van een "goede deal". Dit fenomeen, bekend als de "scarcity principle", verklaart waarom events zoals "Gl'Amour Toujours" zo effectief zijn.

Interessant is dat Parijse…

Bewerkt
Like
img_top_v02.jpg
bottom of page